Alweer een maand voorbij - Reisverslag uit Sliema, Malta van larissatimmer - WaarBenJij.nu Alweer een maand voorbij - Reisverslag uit Sliema, Malta van larissatimmer - WaarBenJij.nu

Alweer een maand voorbij

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2013 | Malta, Sliema

Zo, alweer een maand voorbij! De tijd vliegt voorbij.. Ik begin hier al erg te wennen in Malta, natuurlijk ook aan het warme weer! (het is natuurlijk nooit erg om te horen dat er in Nederland wateroverlast is geweest haha!)

Ook op mijn stage gaat het steeds beter, ik kan iedereen steeds beter begrijpen en ook leer ik de cliënten beter kennen. Ook sta ik af en toe al alleen op de groep, wat best wel spannend is. Ik heb namelijk 1 cliënt die alleen maar slaat en schopt, 1 cliënt die alleen maar aan je haren trekt en zit te huilen omdat ze honger heeft. Daar in tegen heb ik ook een cliënt die mij veel helpt door in het maltees te zeggen dat ze rustig moeten zijn. Zo merk je wel echt het verschil van hoog en laag niveau in 1 groep.

Afgelopen week was het dierenweek, waardoor en verschillende dieren op stage kwamen, bijvoorbeeld een slang en politiepaarden. Beetje jammer dat ik niet echt van paarden hield, wat ook daar wel duidelijk was geworden. In de einde van de week kwamen blindegeleidenhonden langs, wat dan wel weer heel erg leuk was!

We zijn nu op stage bezig met de voorbereidingen met halloween, wat hier een erg uitgebreid feest is op stage.

Vrijdag hadden we onze eerste meeting met Simon, onze contactpersoon. Je moest een beetje vertellen hoe het gaat op je stage en wat je er van vond. Ook hier kwam ik er achter dat veel meer mensen last hebben van het maltees praten.

Wat me nog wel steeds tegenvalt is het zelf boodschappen doen en zelf eten koken, ik ben benieuwd of ik daar nog wel aan ga wennen. Het stappen in het weekend is hier wel super leuk. We gaan altijd met een groep nederlanders richting paceville, waar we altijd naar footloose gaan. Daar ontmoeten we ook veel mensen wat natuurlijk erg gezellig is.

veel plezier in het koude kikkerlandje, ik geniet nog even lekker van het warme hier hier. Tot de volgende keer!

  • 15 Oktober 2013 - 21:20

    Merle:

    Leuk dotje , wel pittig.... Hou vol!

  • 16 Oktober 2013 - 09:45

    Simone:

    Hoi Larissa!

    Wat fijn om te horen dat je het naar je zin hebt! Geniet van het mooie weer, doe de groeten aan Tessa.

    Groeten van, Simone

  • 09 November 2013 - 21:24

    Henri:

    Leuke verhalen larissa. Blijf schrijven he.

    Gr. Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Januari 2014

nog maar 37 dagen!

15 December 2013

tijd voor een nieuw verslag!

10 November 2013

Update uit Malta

15 Oktober 2013

Alweer een maand voorbij

02 Oktober 2013

m'n eerste stagedag

Actief sinds 29 Sept. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 3981

Voorgaande reizen:

29 September 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: